Specjalista ds. SEO i PPC
Opis stanowiska:
aktywny udział w projektach międzynarodowych mających wpływ na wyniki pozycjonowania stron na rynkach zagranicznych oraz realizacji kampanii płatnych
współudział w przygotowaniu strategii digital marketingowej
ścisła współpraca z zewnętrznymi podmiotami wspierającymi działania marketingowe
implementacja rozwiązań mających na celu osiąganie wysokiej jakości ruchu
optymalizacja działań on-site seo i off-site seo
projektowanie, realizacja i post-ewaluacja kampanii z resellerami
analiza internetowa, biznesowa oraz działań konkurencji
Oczekiwania:
doświadczenie w obsłudze narzędzi pomocnych w seo, sem i kampanii performance, np. semrush, senuto, google search console, google analytics, ahrefs, semstorm, google ads, facebook ads, yandex metrica, google data studio
doświadczenie w przeprowadzaniu płatnych kampanii zwiększające brand awareness i sprzedaż z użyciem google ads, facebook ads i innych kanałów/narzędzi do generowania płatnego ruchu
zainteresowanie obszarem seo, sem i performance
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
analityczny umysł i szybkość uczenia się
umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, umożliwiającej stały kontakt z najnowszymi technologiami
możliwość pracy zdalnej
motywacyjny system premiowy
udział w strategicznych projektach agencji, przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych inicjatyw
rozwój i wiedza know-how z bieżących trendów w digitalu (m.in. szkolenia)